Roma – ziua 3

Ziua a treia am inceput-o cu Biserica Sfantul Petru din Vatican. Nu mai stiu la ce statie de metru sa fi coborat pentru a ajunge acolo, insa tin minte ca am venit de undeva din spate, ocolind defapt zidurile Vaticanului pentru a ajunge la intrare. In drumul spre intrare, erau numeroase chioscuri cu suveniruri, foarte multe cu fotografia Papei Francisc – atunci am vazut efectiv cat era de popular si de iubit – si am vazut si coada imensa de oameni care stateau sa-si cumpere bilet. Noi nu am intrat in muzeu – inca nu deprinsesem acest obicei care avea sa se nasca mult mai tarziu – si am vizitat doar Piata Sfatul Petru.

Dupa o suita mare de poze, am mers pe partea cealalta, unde este intrarea in Muzeu. Erau cafenele si patiserii pe cealalta parte a drumului si era o adevarata placere sa petreci putin timp acolo, scaldat in razele calde ale soarelui. Ne-am asezat pe treptele de vizavi de intrare si am admirat peisajul care se afla inaintea noastra, plin de oameni care veneau incolo si incoace. Am coborat apoi si am mers pe stradutele din apropiere, simtind vibratia orasului, cu ale sale scutere foarte populare care misunau peste tot. La una dintre intersectii, un domn mai in varsta facea un ban si a tine mingea de fotbal pe cap cat de mult – dragut 😀 .

Urmatoarea destinatie a fost Colosseumul. Se afla in reconstructie, insa nu era invelit. Am facut si noi cateva poze foarte dragute printre sutele de turisti care faceau acelasi lucru si printre alte cateva zeci de imigranti care vindeau la orice colt selfie stickuri – abia aparusera si erau foarte populare. I-am dat un ocol si apoi am trecut pe sub Arcul lui Constantin. Ne-am mai plimbat prin imprejurimi – Forul Roman era la mica distanta, asa ca mergand printre stradute, am ajuns intr-o alta parte a lui. Tin minte ca eram asa de obosita in acel moment de la atata mers…Si cred ca ne-am intors acasa. Bineinteles inghetata cu 3 cupe :D. Si cred ca in seara aia chiar am cazut lata.

Niste bucatele de amintiri pe care nu le pot lega de nicio zi sunt cand am mancat un curry indian intr-un restaurant de langa Gara .